Názory a zkušenosti zákazníků


Děkujeme zákazníkům, kteří nám zasílají zkušenosti a názory na náš Autobazar. I vy nám můžete zaslat váš příběh na adresu trotina@trotina.cz


Pan Luboš Jahoda

Rozhodl jsem se prodat svou Hondu CRV. Protože provozuji hotel a jsem dost zaneprázdněn, zavolal jsem do autobazaru TROTINA Auto kde mají otevřeno i o víkendu.
Vůz jsem přivezl hned v sobotu. Přijímací technik mi nabídl odpovídající cenu a tak jsem vůz nechal v komisním prodeji. Během necelé hodiny jsme měli vyřízené všechny formality. Po dobu prodeje mého vozu mi byly zasílány informace, kolik lidí zhlédlo můj vůz na stránkách a kolik lidí si bylo vůz na prodejní ploše prohlédnout. Ke každé prohlídce byla připojena informace o námitkách zákazníků.
Během několika týdnů bylo mé auto prodáno a nemusel jsem nijak zásadně snižovat cenu.
Pro rychlý prodej vašeho vozu doporučuji autobazar TROTINA Auto. Jejich služby každému vřele doporučuji. Luboš Jahoda, Náchod



Paní, vyhrála jste milion!

Kolik jste již všichni zachytili takových letáčků. Oznámili nám, jak jsme vyhráli auto, milion, zlaté hodinky, ještě – že tam nebylo s vodotryskem. A vždy to byl jen podvod a lákání k dalším nákupům. Proto, když se mi minulý týden stala příhoda v autoservisu, chviličku jsem nevěděl, která bije.
Před deseti lety mi dosloužila naše rodinná „stejšna“ (Škoda 1202 STW). Měl jsem ji 31 let. A tak jsem si koupil v autobazaru TROTINA jetý vůz OPEL Astra (Kombík). Protože autobazar Trotina má svůj autoservis v Holohlavech, sepsali se mnou smlouvu, že budu na veškeré prohlídky a opravy jezdit k nim a za to nabízeli nějaké benefity, jako „Jistotu mobility“ a jiné věci. Bezplatný dojezd mechanika do 100km vzdálenosti, bezplatný odtah do servisu, bude-li třeba a jiné. Přistoupil jsem na to a vyplatilo se. 4 x do roka jsem jezdil na bezplatné „Qartální prohlídky.“ Během této doby mechanik dojel bezplatně až do Meziměstí (60 km) a to dokonce dvakrát.
Nyní jsem dostal pozvánku na bezplatnou zimní prohlídku. Je to sice 60 km tam a 60 zpět, ale jel jsem. Když jsem přijel a objednaný termín, spadla mi brada. Velice milé přijetí od zaměstnanců a mladík, přijímající zakázky si mne vzal stranou a sdělil mi: Vážený zákazníku! V počítači jsme zjistili, že jste náš nejstarší pravidelný zákazník. Proto dnes budeme pro vás pracovat zadarmo. Provedli celou předzimní prohlídku, doplnili provozní kapaliny, zkontrolovali akumulátor, vyměnili motorový olej a filtr. A co bychom ještě mohli udělat? Vzpomněl jsem si, že asi 2 měsíce mi po nastartování drnčí okénko ve dveřích u řidiče a nejde to nějak utěsnit. Uděláme! Rozebrali dveře. Když prohlíželi vnitřek dveří - „Ale zde je vše v pořádku!“ A náhle „A hele“ Ve dveřní izolaci objevili háček, kterým se někdo snažil mi dveře „vyháčkovat“ a auto ukrást. Jenže háček mu spadl do dveří. To jej asi můj anděl strážný praštil přes prsty. Jenže háček pak chtěl ven a drčel o sklo v okně. A teď to nedůležitější. Nakonec mi, jako vždy, předložili fakturu, ovšem na konci byla k zaplacení nula!!
Tak přátelé mohu vám sdělit, že Autoservis v Holohlavech si váží zákazníků, a staré osvědčené obchodnické heslo „Náš zákazník, náš pán“ mu není cizím pojmem! A aby jste nemuseli hledat kontakt mobil 775 125 500.

Antonín Kohl

Pan Jaroslav Navrátil

Do Autobazaru TROTINA Auto jsem přivezl do prodeje vůz Škoda Fabia. Vůz jsem chtěl původně prodávat v komisním prodeji, ale dost jsem spěchal na prodej a proto mě zaujala nabídka vašeho pracovníka na přímý výkup vozu. Sice jsem měl představu o vyšší částce za vůz, než kterou mi nabídl, ale rychlost provedení prodeje a výplata peněz mě velmi mile překvapila. Po pravdě jsem také velmi uvítal to, že po prodeji už nebudu nikým kontaktován z důvodu zjištění nějaké závady, s čímž jsem se už v minulosti jednou setkal a bylo to velmi nepříjemné.

Děkuji proto touto cestou za rychlý a profesionální přístup a ujišťuji Vás, že služby vašeho autobazaru doporučím všem svým známým.

Jaroslav Navrátil, Hradec Králové